WHAT

WE

DO

@

we make dreams come true.

Onze missie

Welkom bij THE NEW, pleased to meet you. THE NEW is een full-service digitaal marketing- en mediabureau. U kunt bij ons terecht voor al uw uitdagingen op digitaal gebied. Ons netwerk van digital natives stellen al hun kennis en expertise tot uw beschikking om samen te bouwen aan de groei van uw onderneming. Wij geloven in een wereld waarin samenwerken gemeengoed is en de impact van digitaal voor iedereen toegankelijk. Laten we vandaag nog beginnen!

Marketing

THE NEW zet al haar expertise in om uw bedrijf onder de aandacht te brengen van uw (potentiële) klanten en om dit proces effectief en flexibel vorm te geven. Dit kenmerkt zich door meetbare resultaten die op hun beurt weer de basis vormen voor toekomstige marketingactiviteiten.

Content

Dit zijn de communicatie uitingen waarmee uw bedrijf zich onderscheidt. Met zorg en aandacht voor uw specifieke behoeftes verzorgt THE NEW op allerhande manieren de creatie van unieke en doeltreffende content.

Copywriting

Van whitepapers tot blogs of promotioneel materiaal, THE NEW heeft de kennis in huis om met de creatie van waardevolle content hogere conversies te realiseren. Door het aanbieden van relevante content sluit u aan op de behoeftes van uw klanten en trekt u meer bezoekers naar uw website.

Vertalingen

De grenzen van de digitale wereld, en dus de groeimogelijkheden van uw bedrijf, laten zich niet bepalen door taalbarrières. Om de hoogstaande kwaliteit en relevantie van onze vertalingen en localisations te waarborgen, worden deze bij THE NEW uitsluitend geschreven door native speakers.

tv2

Laat THE NEW u ontzorgen

Een website laten bouwen en onderhouden, iemand die de content verzorgt, een online marketingspecialist, een SEO-specialist, iemand die jouw content en nieuwsbrieven vertaalt en ga zo maar door. Voor grote bedrijven met dito budgetten geen probleem, maar hoe haalbaar is dit voor bijvoorbeeld het MKB? De grote successen van legio online bedrijven toont aan dat dit wel degelijk mogelijk is. Bij THE NEW zorgen wij dat dit voor ieder bedrijf, groot of klein, ook mogelijk én betaalbaar is. Neem vandaag contact op en ervaar what THE NEW, can do for you.

imac-2493287_640

Het begint bij uw website

Verbinding met uw doelgroep is grotendeels afhankelijk van digitale middelen. Een goed vindbare website, een betrouwbaar imago en relevante online content zijn doorslaggevende factoren om in contact te komen met uw potentiële klanten. Waar een website vroeger een soortgelijk doel diende als een vermelding in de gouden gids, zijn consumenten en B2B klanten tegenwoordig op zoek naar toegevoegde waarde. Een website is zowel het begin als het eindpunt van uw online marketingactiviteiten. De aard van de mens bepaalt dat wij graag zien hoe betrouwbaar, onderscheidend en kwalitatief een bedrijf is alvorens er mee in zee te gaan. Hoe bereikt men dit via een website, een kanaal wat als doel heeft de noodzaak voor persoonlijk contact te omzeilen? Neem vandaag nog contact op met THE NEW en wij vertellen u graag meer.

tv2
Plaatje online marketing funnel

Wat houdt “Full-service” in?

Bij THE NEW geloven we dat de beste aanpak altijd het complete digitale framework benut. Dit verschilt van een one size fits all benadering omdat THE NEW altijd een op maat gemaakte marketingstrategie hanteert, schaalbaar en afgestemd op de wensen en behoeftes van uw bedrijf en uw klantenbestand. U zult dus nooit hoeven betalen voor diensten waar u niets aan heeft. Full-service van THE NEW betekent dat wij uw klanten begeleiden door alle fases van de online marketing funnel door de inzet van het brede scala aan middelen die wij via ons netwerk tot onze beschikking hebben.

De online marketing funnel

Doorgaans zijn er vijf tot acht contactmomenten nodig voordat een bedrijf voldoende vertrouwen heeft gewonnen om een klant tot een aankoop over te laten gaan. Het geheel van deze contactmomenten vormt de zogeheten Customer Journey, die door iedereen op een eigen manier wordt ervaren. Het is dan ook ontzettend belangrijk om uw toekomstige klanten gedurende elke stap van deze ‘klantreis’ te voorzien van relevante en waardevolle communicatie.

Om te weten welke informatie voor uw klanten relevant is, stellen we samen met u een aantal customer personas op, ofwel fictieve individuen met gemeenschappelijke kenmerken die u terugziet bij uw klanten. Door te bepalen op welke persona een specifieke klant het meest lijkt en in welke fase van de online marketing funnel deze zich bevindt, wordt het mogelijk om uw communicatie hierop af te stemmen. Hiermee vergroot u de kans dat uw boodschap ook daadwerkelijk het gewenste effect bereikt.

Capture

Om iets te willen kopen, moet een klant natuurlijk eerst van uw bestaan afweten. Met een treffende communicatie-uiting bereikt u niet alleen de gewenste naamsbekendheid, maar zult u deze suspects ook ‘vangen’ door ze naar uw website of social media kanaal te trekken. Enkele bekende en effectieve manieren om dit bereiken zijn o.a. zoekmachinemarketing (SEO en SEA), social advertising (advertenties op Facebook, LinkedIn, Instagram, etc.), videomarketing (o.a. YouTube advertenties), display marketing (adverteren op websites in het Google Display Network) en influencer marketing (social media persoonlijkheden die uw product of dienst aanbevelen aan hun vele volgers).

Mits op de juiste manier ingezet, resulteert dit in een stroom aan nieuwe en relevante bezoekers op uw website. Zodra deze bezoekers aankomen op de aangewezen landing page voor uw online campagne begint de volgende stap: Engage.

Engage

In deze fase zijn uw websitebezoekers wel al prospects te noemen (er is immers pro-actief interesse getoond) maar moeten nog bewogen worden richting een aankoopintentie. Om dit in goede banen te leiden is feedback noodzakelijk. Uw website fungeert als vervanging voor het ontvangen van directe feedback tijdens de traditionele manier van verkopen. Eerst zult u aan vertrouwen moeten winnen door de klant te betrekken bij uw product, merk of dienst. Dit wordt ook wel engagement genoemd.

De meest effectieve manier om dit bereiken is door middel van interactive of engaging content, zoals video’s, animaties en mini-assessments. De interactie van de gebruiker met deze content wordt gemeten, geanalyseerd, gerapporteerd en waar nodig aangepast. Logischerwijs volgt dan de vraag: hoe zorgen we dat deze geïnteresseerde bezoekers hun gegevens achter laten of een aankoop doen? Zie de derde fase: Convert.

Convert

Het stimuleren tot het doen van een aankoop begint bij het analyseren van bezoekersgedrag. Hiervoor gebruiken wij bijvoorbeeld heatmaps, scroll maps, click mapsmouse tracking, screen recordings en A/B testing. Hieruit worden waardevolle conclusies getrokken over het (mogelijke) hoe en waarom bezoekers afhaken, maar ook wat hen beweegt om juist wél een gewenste actie uit te voeren: een conversie.

Ook nadat een bezoeker uw website heeft verlaten raakt uw aanbod niet in de vergetelheid. Dit heet remarketing: bezoekers die interesse hebben getoond in uw website, worden ook op andere websites via bijvoorbeeld display advertenties herinnerd aan de bij u bekeken diensten of producten. Wanneer deze klant opnieuw een vergelijkbare zoekopdracht in Google uitvoert, dan staat uw bedrijf bovenaan de lijst van advertenties. Eenmaal betalende klant, dan consolideren we deze relatie in de volgende fase: Nurture.

Nurture

Nicolaas Copernicus ontdekte in 1609 dat de zon niet om de aarde heen draait, maar juist andersom. De controverse rondom deze heliocentrische theorie is ontzettend relevant als het gaat om hoe ondernemers het beste om kunnen gaan met hun klanten: slimme ondernemers willen niet dat klanten om hun bedrijf heen draaien, maar zetten de klanten centraal en draait daar met de gehele organisatie omheen. Hoe we dit plaatsen in de context van online marketing? Simpel: THE NEW maakt een platform voor uw klanten waar zij het zelf voor het zeggen hebben en hun ei kwijt kunnen omtrent alles wat uw bedrijf beter zou kunnen doen. Als ondernemer plukt u daar de vruchten van door deze klantfeedback systematisch te verwerken binnen uw bedrijfsprocessen.

THE NEW way of working

Bij THE NEW doen we het net een beetje anders. THE NEW kunt u zien als een netwerk van digital natives, professionals uit verschillende disciplines die samenwerken om van uw digitale ambities werkelijkheid te maken. Aan de basis staan de principes van agile en locatieonafhankelijk werken, een gezonde dosis ondernemingslust en een vastbesloten toewijding aan transparantie. Onze tarieven zijn duidelijk te vinden op onze website zodat u nooit meer voor een onaangename verassing zult komen te staan wanneer u een offerte opent. Heeft u een mooi idee dat u wilt uitbouwen? Neem dan vandaag nog contact op en laat THE NEW ook voor u werken aan de toekomst.

Een geweldig team

Naast ons omvangrijke netwerk aan professionals bestaat THE NEW uit een klein team van toegewijde sterspelers die tot het gaatje gaan om te zorgen dat onze klanten altijd centraal staan in alles dat wij doen. Van onze SEO-specialisten tot webdevelopers en van copywriters tot vertalers, iedereen werkt vol energie en enthousiasme samen aan het creëren van een unieke digitale beleving rondom uw merk. Laten we vandaag nog afspreken en ontmoet ze zelf!

Want to know more? Let’s meet!

Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt
0